2007/01/10

Fogorvos

sajnos úgy vagyok a fogorvossal, mint sok ember: csak akkor megyek, amikor már a fájdalom legyőzi a fogorvosi beavatkozástól való félelmet.

pedig semmi okom nem lenne rá, ugyanis 2 éve Karesz barátom ajánlott egy közeli dokit, Dr. Dolgos Györgyöt és amióta hozzá járok, egyszer sem volt fájdalmas a beavatkozás. ez azért nagy szó, mert még egyszer sem kaptam érzéstelenítőt.

sajnos tegnap éjszaka megint elkezdett fájni az egyik fogam, aminek a töméséből letört egy darab. így ma reggel fogtam magam és elmentem. fél órával a nyitás előtt érkeztem (sajnos bejelentkezés nincs, bár 30 percnél többet még sose vártam), szerencsére a doktor úr már ott volt és fogadott is.

hamar ki is javította a fogamat, meg egy másik, picit romló tömést, persze most sem volt fájdalom. de ami a legmeghökkentőbb: a doktor úr nem fogadott el pénzt, mondván ez csak javítás volt.

most megfogadtam, hogy nyáron akkor is elmegyek ellenőrzésre, ha nem fáj semmim...

aki fogorvost keres, csak ajánlani tudom őt:

Dr. Dolgos György
1039 Budapest, Czetz János utca 75.
+36-1-240-3327
Rendel: H-K-CS 15:00-19:00, SZ-P: 9:00-11:00

2 megjegyzés:

Tibor írta...

Remélem jó, mert szerdán megyek én is!!! ;-)

paha írta...

Dolgos Doktor jó (fej), csak legyen ideje az embernek... Ha érted, hogy mondom. ;-)