2008/09/25

iwiw képgaléria

amióta dübörög az iwiw, igyekeztem "tömni" képekkel, mert úgy véltem sokkal könnyebb magamról dolgokat elmondani fotók segítségével.

hamar be is telt a nevetséges két megabájt. egy ideig butítottam a képek minőségén, hogy kisebb legyen a méretük, de aztán meguntam, és az összes iwiw fotóm átköltöztettem a flickr-re:

http://www.flickr.com/photos/paha77/sets/72157606536631415

aztán ma látom, hogy megújult az iwiw galériája is, havi 100 megát lehet "forgalmazni", albumokba lehet rendezni és jogosultságokat adni.

úgyhogy fogtam magam, kerestem egy flickr-backup tool-t, mentettem majd visszatöltöttem őket az iwiw-re. a feltöltő nagyon jó, gyaníthatóan a flickr ihlette a készítőit, a képek rendezgetése viszont nem sokat javult. például nekem sehogysem sikerült az alapértelmezett fotóm változtatni, csak úgy, ha töröltem és a következő feltöltött lett az. szóval van még mit javítani, de úgy érzem nem lesz rossz ez a megoldás.

persze azon érdemes elgondolkodni, hogy azoknak, akiknek eddig is meghaladta az informatikai tudományát a képfeltöltés, azok most hogyan fognak boldogulni...

azért a biztonság kedvéért a flickr galériám is megmarad, ki tudja mi történik az iwiw-en... :) az eddig feltöltött fotóim meg maradnak tré minőségűek, köszönhetően a korábbi butításoknak. de amik ezután jönnek, azokat igyekszem szebb változatban felnyomni.

ja és a flickr-re is megy majd előbb-utóbb jópár galéria, de hogy mi az még titok... ;)

Nincsenek megjegyzések: