2008/11/08

Ismét születésnap

Az korábbi XXX -hez (http://paha.blogspot.com/2008/11/xxx.html) kapcsolódóan egy újabb bejegyzés. Egy hét elteltével ismét születésnapoztunk, ráadásul duplán: Feleségem és Sógornőm születésnapját ünnepeltük.  Aki esetleg nem tudná, ők ikrek, ezért nem meglepő módon mindig egyszerre van a születésnapjuk. :-)

Ma sem volt ez másképp, a rendhagyó csupán az volt, hogy az ünnepi ebédért ezúttal mi ketten voltunk a felelősek: Feleségem főzött én meg próbáltam a lehető legkevesebb kárt okozva segíteni neki.  Vendégeink pedig a másik ünnepelt és az Anyuka, azaz Anyósom voltak és úgy éreztük, nagyon jól sikerült az ebéd.

Az ünnepségsorozat ezzel azonban még nem ért véget, délután következett a tortás köszöntés, természetesen a két hölgynek két tortával, két tűzijátékkal és kétszer .. gyertyával. ;-)  Sógornőm tortája a hagyományoknak megfelelően oroszkrém-torta volt, míg a Feleségemé az én egyik kedvencem: középen csoki és eper parfé, körülvéve piskótatekercs-szeletekkel.  (mire ezt leírtam, úgy érzem mennem kell enni még egy szeletet. :D).  Mondanom sem kell, hogy mindkettőt megkóstoltuk...

Ja, nem írtam még az ajándékokról: először idén is színházjeggyel akartam őket meglepni, de ilyen-olyan okok miatt nme sikerült jó előadást kinézni az év végéig.  De egyszer csak bevillant valami és vettem három jegyet (egyet magamnak ;-) a "bodies" kiállításra, december közepére.  Ja, és a virág sem maradhatott el, természetesen. -<-@

Boldog Születésnapot!!! :-)

1 megjegyzés:

balaggiO írta...

Isten éltesse a feleséged és a sógornőd! ;)