2008/11/04

XXX

A hétvégén a baráti körünkből újabb tagot ért utol az XXX, azaz töltötte be a harmincadik életévét. Én már tavaly túlestem ezen és ha nem is zuhantam mély lelki válságba miatta, azért egy picit elgondolkodtatott, hogy bizony mindannyian öregszünk.

A születésnapi bulira készülve sok fejtörést okozott az ajándék kiválasztása, Feleségemmel sokminden eszünkbe jutott, ám egyszer csak kipattant a szikra ... (a mai napig nem tudjuk biztosan kinek a fejéből... :-). Azt találtuk ki, hogy a bulira meghívott többi baráttal "szövetkezve" egy sörzsiráffal lepjük meg az ünnepeltet. (Az tapasztaltam, hogy nem mindenki tudja mi az a sörzsiráf, ezért álljon itt egy link: http://www.beertubes.com)

Kisebb nehézségek árán sikerült is beszerezni az árut, majd még "kisebb" nehézségek árán kedves Feleségem szépen be is csomagolta, és így indultunk szombaton _vonattal_ :) a buli színhelyére. Mivel a tárgy nem kis helyet foglalt, az utazóközönség mindenhol furcsán nézett rám, de végül épségben és egyben megérkeztünk mind a hárman :) a buli helyszínére, az ünnepelt lakásába, ahol a buli zaljott.

A buli épphogy elkezdődött, mikor megérkeztünk, 1-2 "welcome drinkkel" mi is hamar jó hangulatba kerültünk, az - addigra már hatalmas - éhségünket pedig különféle finom szendvicsekkel és hidegtállal csillapítottunk. :-) Amikor pedig megérkezett az utolsó "tettestárs" is, aki az ajándékozásban részt vett, sor került a meglepetés átadására is. A hatás leírhatatlan volt... ünnepeltünk az első alkatrész (a zsiráf talapzata) alapján elképzelni sem tudta, mi lehet az, csak amikor a plexi csövet kibontotta, akkor jött rá. :-)

Mondanom sem kell, hogy az este folyamán nem egyszer néztünk a zsiráf "gyomrába", azaz kellett őt újratölteni friss és hideg söröcskével. :-) Közben hatalmas karaoke partiba torkollott az este, de akkorába, hogy egy két nóta erejéig én is beszálltam, pedig nem sűrűn szoktam ilyet tenni...

Az ünnepeltnek ezúton is mégegyszer boldog születésnapot és végezetül álljon itt néhány emlékezetes kép az estéről:

Nincsenek megjegyzések: