2009/04/25

flickr

nem is olyan régen keresgéltem online képtár szolgáltatásokat, és kisebb-nagyobb küzdelmek után végül a remek flickr (www.flickr.com) mellett döntöttem.  az már akkor világos volt, hogy az ingyenes regisztrációval limitálva van a havonta feltölthető képmennyiség, mégpedig 100 megabyte.  ezt egy normális korlátozásnak tartottam és szorgalmasan el is kezdtem feltöltögetni a fotókat.

igen ám, de ma közölte, hogy mivel elértem a 200 db feltöltött képet (ebben a hónapban, vagy összesen, azt nem tudom, igazából nem is érdekel), ezért a régi fotóimat csak akkor láthatom, ha előfizetek a professzionális verzióra... :-o

ezt a dolgot már nem tudtam lenyelni.  a méretkorlátozás rendben van, az egy érthető lépés, aki sok helyet akar foglalni, az fizessen, de nem értem, a darabszám miért lenne költségnövelő tényező.  persze mivel fizetni nem akarok, nem maradt más hátra, mint máshol próbálkozni: ismét felmelegítettem a google-féle picasa-t illetve a hozzá tartozó tárhelyet, ami annak idején azért nem tetszett, mert a kliens programja túl "hülyefelhasználós" volt.  meglátjuk.

mindenesetre az első picasawebes albumom fel is került, mégpedig egy (kettő) curling mérkőzéssel:

http://picasaweb.google.com/paha77/IIIHungarianCurlingBonspielCup#

3 megjegyzés:

balaggiO írta...

üdv a klubban! :)

Sziszamisza írta...

Nekem van mindkettő :) A Picasa-val az a bajom, hogy csak 1 Gb helyet kapok és ott a vége. Az enyém épp kezd betelni :(

paha írta...

az 1GB szerencsére még nem fenyeget, de jó tudni róla... :o