2009/04/12

usa

elképesztő, hogy repül az idő.  tegnap volt pontosan két éve, hogy a munkám miatt másfél hónapot az egyesült államokban tölthettem.  ott és utána is gondoltam rá, hogy majd a blogomban írok dolgokat a tapasztalatokról, de aztán erre végül sosem került sor.

ez volt az első és eddig(!) az utolsó alkalom, hogy "politikailag" is európán kívül jártam (tenerife szigete bár földrajzilag inkább afrika, mégis "spanyolban" voltunk... :) és bár az ott töltött idő nagy része munkával telt, házigazdánk és saját magunk révén is sok meghatározó élményben volt részem, melyek egytől egyik mind pozitívak voltak.  sok dolog olyan volt, úgy működött, ahogy azt a filmekben látja az ember, de sok újdonságot láttam és rengeteg kedves (akár magyar, akár amerikai) emberrel találkoztam.

el is határoztam, hogy legalább egyszer még visszatérek, persze a Feleségemmel az oldalamon és akkor talán sikerül az is, ami 2007-ben elmaradt: szerzünk valahonnan egy hatvanas években készült "tipikus" autót és jópár államon keresztülszáguldunk vele. :-)

Nincsenek megjegyzések: