2009/04/19

Zöld-fehér (póker) nap

bár már nagyon későre jár, még napközben elhatároztam, hogy még "ma" :) megírom ezt a bejegyzést. ez a nap eleve egy zöld-fehér napnak indult, hiszen ma rendezték egyrészt a férfi kézilabda magyar kupa elődöntőit, másrészt délután a női rájátszás első fordulóját. jó ezt kimondani: idén már a férfi mezőnyben is volt ferencvárosi érdekeltség, ugyanis a (most még) másodosztályú Fradi bejutott a magyar kupa legjobb négy csapata közé, a Veszprém, a Szeged és a Gyöngyös társaságában.

a sorsolás "szeszélye" úgy hozta, hogy egyből összekerültek a végső esélyes Veszprémmel, így a kora délutáni találkozó igazából a történelmi jelentősége miatt volt fontos, meg persze azért, hogy ne "égjünk" a bl-résztvevő veszprémiek ellen. na, szóval ezen a mérkőzésen indult a mai nap fotózás szempontjából, ráadásul szerencsére nem is egyedül, hanem egy fotós cimborám társaságában, aki még a meccs előtt közölte, hogy ő nem várja meg a másik elődöntőt, inkább az üllői úti focistadiont célozza meg, labdarúgó mérkőzés témájában. :)

a kézimeccs végül szerintem tisztes helytállással és két szimpatikus csapattal fejeződött be, persze a Veszprém nyert, ám abban már most biztosak lehetünk, hogy jövőre nem a tabella hátsó felében fog kullogni ez a gárda. rövid hezitálás után én is a focimeccs mellett döntöttem, így lefújás után nem sokkal már a "Hungárián" száguldottunk a Szentély felé. :)

bár a sportújságírói igazolványomon handball.hu szerepel "munkahelyként", ez a labdarúgó stadionban senkit sem érdekelt, kaptam is a frankó mlsz-es fotósmellényt és máris a zöld gyepen találtam magam, az aktuális ellenfél, a Vác kapuja mögött. nagy élmény volt, hisz korábban csak nézőként jártam az üllőin, de úgy sem túl sűrűn (legutóbb 2006 nyarán), jó érzés volt a sokat "látott" Springer szobor mellett elhaladni majd végignézni a stadionon. fotós szempontból is kuriózum volt számomra a focimeccs, még sosem fotóztam, és bár a felszerelésem csak alapszinten alkalmas egy ekkora területen játszott játék fotózására, utólag átfutva a fotókat lett pár használható kép. arról nem is beszélve, hogy részesei lehettünk egy kiütéses, 6-1-es Fradi-győzelemnek...

lefújás után itt is futás volt, aluljáróban gyors kaja, majd irány a kézilabdacsarnok
, a hol várt minket a rájátszás első mérkőzése, a Debrecen elleni találkozó. az előzetes esélyek alapj án bármilyen eredmény várható volt, de végül legnagyobb örömünkre magabiztos Fradi -győzelem lett itt is, ami szerintem a Loki (nagyon titkon remélt) bajnoki esélyeinek azonnali végét, nekünk pedig egy szintén nagyon remélt érem közelebb kerülését jelentette.

sajnos a mérkőzés utolsó tíz perce azért tartogatott negatívumokat is erre a napra, a már-már szokásosnak mondható nézőtéri balhé még nem lett volna az, de sikerült egy (kettő) "nézővel" ezalatt összetűzésbe keverednem (az okokat itt mellőzném), és a verekedést csak az akadályozta meg, hogy én a pálya szélén voltam, ők meg fent.

idegeskedésre nem sok időm volt, hisz a lefújás után - immár egyedül - siettem haza a " szülői házba", ahol várt a szokásos, egy-két hetente megrendezett családi pókerparti. ilyenkor összejön a tágabb értelemben vett família (7-10 fő...) és egy 4-6 órás, általában ugyanennyi partiból álló játék veszi kezdetét. most is így volt, igaz már érkezésem előtt lejátszottak kettőt, de a másik háromba már én is csatlakoztam, az egyiket meg is nyertem, és az utolsó végefelé, mintegy a nap megkoronázásaként még egy "ászpókerem" is volt. :)

1 megjegyzés:

balaggiO írta...

jó hosszú nap volt. nem is tudtam, hogy focimeccsen is voltál.
én azért röviden kommentálnám az incidenst: eszméletlen, ami történt.