2009/06/07

szivárvány + egyebek

a mai esős időnek köszönhetően egy csodálatos látványban, szivárványban volt részem, amit igyekeztem is gyorsan megörökíteni.

külön öröm volt, hogy kettős és teljes ívet sikerült látni.  sajnos megfelelő nagylátószögű optika híján utóbbit nem sikerült rendesen megörökíteni, de a kettősség jól látszik a képen.

és ha már esős nap: a családi hagyományoktól eltérően a rossz idő miatt kénytelenek voltunk autóval megközelíteni a szavazóhelyiséget, ahol leadtam szavazatomat az ep-választáson.  sok értelmét ennek az ep-s hülyeségnek egyébként nem látom, de a vélemény(em) kinyilvánítására azért jó.  mindezt persze csak azután tudtam megtenni, hogy hazatértem egy újabb remek kézilabdás útról, Simonyból.

és sajnos szokás szerint megint nincs időm írni, pedig lenne sokminden: új munkahely (erről szeretnék 1-2 héten belül azért írni...), megcsináltattuk a házunk külső hőszigetelését, korábban voltam egy fergeteges Takáts Eszter + Bijou koncerten (erről is úgy írtam volna részletesen... :-( ), majd másnap szerveztünk egy különleges hangulatú BL-döntő nézést, ami bár nem lett annyira különleges, mint szerettük volna, de azért rendhagyó volt (szabadtéren, laptop + kivetítő segítségével) és persze kockultam is megint, a PDA-mra sikerült a régi operációs rendszer (WM5) helyett egy újabbat (WM6.1) varázsolnom, igaz, hogy közben többször leizzadtam... :-)

kulcsszavakban ennyi, de már most látom, hogy a követkehő hét/hetek is rengeteg újabb "kulcszót" fog szülni... :-)

2 megjegyzés:

balaggiO írta...

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!! megelőztél a szivárvánnyal. :'(
mindegy, akkor is felteszem.

balaggiO írta...

ja, és én is láttam a másik ívet. csodás volt.
a munkahelyről szóló írásodra még mindig várok, de lehet, hogy előbb fogsz róla beszélni, mint írni.