2009/08/17

2 nap 6 mérkőzés

ez a hétvége ismét meglehetősen eseménydúsra sikerült, igaz most gyakorlatilag nem mentem sehova.  ugyanis Dabason rendezték a nyári felkészülési tornák egyik legrangosabbját, a Szabella-kupát.  mivel a handball.hu majdnem teljes stábja Szombathelyen volt a junior eb-n, rám várt a kupa hat mérkőzésének fotózása és az eredményekről való tudósítás.

bár a dabasi sportcsarnokban köztudottan rosszak a fényviszonyok, nem indult rosszul a program, tudtam pár jó képet készíteni és ha tudósításokat nem is, de az eredményeket percre pontosan sikerült megjelentetnem.  mindez annak volt köszönhető, hogy eléhető volt a csarnokban egy viszonylag gyors vezetéknélküli internet.

sajnos a vasárnap már nem volt ilyen kellemes, egyrészt kétszer annyi, négy mérkőzés várt rám, meleg(ebb) is volt és legnagyobb megdöbbenésemre az internet is "elment"... :-(  kénytelen voltam mobilinternetet használni, ami a csarnokban jól működik, kivéve a pálya szélét, ahol tartózkodtam.  ennek köszönhetően kb. úgy nézett ki a program, hogy 1 félidő fényképezés, 1 félidő szerencsétlenkedés a mobilinternettel és a képek/eredmények felizzadásával.

persze mindezek ellenére azért érdemes volt ott lenni, hiszen láthattam 4 jó (illetve jó úton haladó :) csapatot, 6 színvonalas mérkőzést és sok rég nem látott ismerőssel találkoztam.


Nincsenek megjegyzések: